twitter
rss

Setiap hari, saya mesti siapkan bekal untuk anak-anak. Kadang-kadang, bila terbabas lena atau tidak merancang lebih awal beginilah jadinya. Tapi kalau saya betul2 tak sempat, selalunya saya minta abahnya belikan siap2 makanan untuk anak. Bimbang Asmaa' tidak sempat beratur panjang membeli makan dan kemudian tak dapat makan.


Oh..tak sempat bagi Asmaa' bawak bekal..... :((
pada 04hb Julai pukul 7.24 pagi ·  · 
    • Azlin Aznam hmm kesian kak pija.. camne bole xsmpt plk?
      pada 04hb Julai pukul 10.51 pagi · 
    • Norhafizah Madzlan Mula memasak lambat...
      pada 04hb Julai pukul 10.58 pagi · 
    • Azlin Aznam hoo ye ke.. jdkan iktibar.. esk mula awal. :)
      pada 04hb Julai pukul 11.02 pagi · 
    • Faraizura Nordin bekal roti je pijah..sng..:)
      pada 05hb Julai pukul 3.28 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan mmm... yg tu pun kene buat izue... kalau ikut 'senang' aku tu mmg rotilah makanan asasi dalam rumah ni :P
      pada 05hb Julai pukul 3.29 ptg · 
    • Faraizura Nordin ko buat sndr roti? cayalah..
      pada 05hb Julai pukul 3.30 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan belum lagi.... tahun bila aku nk buat pun tatau lah....eh izue, ko tak keje lagi ke??
      pada 05hb Julai pukul 3.34 ptg · 
    • Faraizura Nordin lum lg.. nk jaga ank dulu..hahha..(mood: dah mls nk kjela pijah..:))




0 comments:

Post a Comment