twitter
rss



Telefon saya menyorok dr siang tadi....saya tak ingat nak cari sampailah sekarang terasa nak guna.....erk....bolehkah CIk DLa (kamu tgh online kan?) miscall saya sehingga saya kata 'helo'...puas saya mencari tp tak jumpa...hukhukkkk
pada 13hb Julai pukul 10.16 ptg ·  · 
    • CIk DLa baik puan.. ;)
      pada 13hb Julai pukul 10.17 ptg · 
    • CIk DLa err, lg satu.. kenapakah kamu tepon saya takdi?
      pada 13hb Julai pukul 10.18 ptg · 
    • CIk DLa baru saya tringt..
      pada 13hb Julai pukul 10.18 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan ohh....saya igt dah kenapa tepon kamu td... nnt esok saya bgtau na.....
      pada 13hb Julai pukul 10.30 ptg · 
    • Siti Fithriah Ahmad Nasfy haha kak pija,kita serupa!selalu miss-place hp,selagi tak pakai selagi tu tak cari,ish3
      pada 13hb Julai pukul 10.36 ptg · 
    • CIk DLa Norhafizah Madzlan: habaq la sikalang.. nnt kamu lupa balik.. ahaha
      pada 13hb Julai pukul 11.37 ptg · 
    • Sharliawani Ahshariffudin Samo lar kito..kalau tepon bebudak main..x mano lar di sembunyikannyo...



0 comments:

Post a Comment