twitter
rss



Setelah Ahmadi retakkan 10 biji telur, rakan2 FB mencadangkan saya buat puding karamel...alhamdulillah puding tu menjadi tapi saya tak ambil gambarnya.. :)) penting tu ada jenis2 tepung dan rempah2 yang berbeza di rumah




Mintak2 jadilah puding karamel yang ikut-suka-akulah punya resepi :P
pada 21hb Julai pukul 3.48 ptg ·  · 
  • Cik SueAnas AlnasrieMahnun Isa dan 2 yang lain menyukainya.
    • Norhayati Berahim insya-ALLAH jadi, umi yang pengasih akan sedap sentiasa makananya..he he
      pada 21hb Julai pukul 3.58 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan suami saya mesti bersin bila melihat perkataan pengasih itu... :P *panik ni tgu dia tak balik2 lagi - saya udah mahu keluar*
      pada 21hb Julai pukul 3.59 ptg · 
    • Norhayati Berahim ha ha walau tindakan kita nampak kita garang tetapi menyediakan makanan untuk anak, mengajar dia belajar, memandikan dia,..bukankah itu lambah seorang ibu yang pengasih?
      pada 21hb Julai pukul 4.09 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan saya rasa ibu yang mengasihi lebih sedap bunyinya dari ibu yang pengasih....kuikui...k.yat​ie, apsal tak beku2 lagi ni puding saya...waaaaaaaaaaaaaaaaaa​aaaaa
      pada 21hb Julai pukul 4.12 ptg · 
    • Norhayati Berahim kau buat camana? kau kukus ke apa?
      pada 21hb Julai pukul 4.13 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan saya kukus.... siap terlena tgu abah diorang ni balik...alamatnya berusrah dgn anak2 je lah hukhuk...mujur tak kering air puding ni...bahhaya betol mudah terlena ni... huuhuhu
      pada 21hb Julai pukul 5.01 ptg · 
    • Norhayati Berahim dah siaplah tu aik?
      pada 21hb Julai pukul 5.09 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan dah alhamdulillah.. sdg meneliti kenapa rancangan adik & alquran di tv9 dihenntikan siarannya
      pada 21hb Julai pukul 5.24 ptg · 
    • Anas Alnasrie Pertama kali dgr nama resipi tu akak oii...hehe
      pada 21hb Julai pukul 6.43 ptg · 
    • Norhafizah Madzlan hehehe... kalau ahmadi tak pecahkan telur tak delah plan nak buat puding ni :P

0 comments:

Post a Comment